fredag 30 januari 2009

HEJ ALLA!

Idag är den första dagen på en hel vecka som vi i familjen orkar vara uppe och kan känna oss lite friska. Det har varit en helvetes veckan kan jag tala om! Jag hoppas ingen ska behöva få denna influensa som vi har haft URK!!!!!

Men idag orkade jag gå in på glimmis blogg och såg att hon hade gjort ett test för att få fram ett "ord" som representerar dig eller hur jag kan förklara. Så jag gjorde det och så här blev det:


Your Word is "Hope"
You see life as an opportunity for learning, growth, and bringing out the best in others.No matter how bad things get, you always have at least a glimmer of optimism.You are accepting and forgiving. You encourage those who have wronged you to turn over a new leaf.And while there is a lot of ugliness in the world, you believe that almost no one is beyond redemption.

Orkar inte översätta just nu ,men tyckte att det stämde lite...men det kusliga var att jag har ju funderar länge över vilket ord jag ska använda mig av i P52...och funderingarna har varit just "HOPP" Hopp om att kanske detta år ska bli lite lättare och kanske jag ska kunna vara lite ärligare mot mig själv, vet inte hur ännu men det som då finns kvar är ju just HOPPET! ;)

Så vi får se hur det går 2009, kanske....kanske....blir det ett bra år! Det som är tur är att jag har den bästa familjen som jag skulle kunna tänka mig, den bästa sambon som finns! Love U ;)

Ja det var det nu har jag ordet: HOPP!

BYEBYE MY FRIENDS!

2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Roligt att höra att ni är på benen igen....usch vilken jobbig vecka för er allihopa.

Bara att gå vidare och jag önskar Dej hopp för 2009 ;-)

Kram/Mia

ScrapAnga sa...

Hopp hopp på dig!

Usch, vad ni verkar ha haft det eländigt, har hela familjen legat??
Men det verkar som om det finns hopp om liv, vi syns ute i spiderrymden, kram till dig o din familj//Anga