måndag 5 januari 2009

GOD FORTSÄTTNING!!!
Jag har fått hjälp att fixa till min blogg lite, och se så cool den blev. Så tack till M för hjälpen!
Måste skriva och berätta att jag och min P har fått en STOR uppgift i vår!...Vi har blivit tillfrågade om vi ville vara toastmaster och toastmadame på min brors bröllop!!!
Det känns super spännande att få en så stor och viktig uppgift! Så nu sprutar idéerna ur öronen på oss om både det ena och det andra. Kan inte skriva och berätta om vilka godbitar vi har hittat på för bruden brukar kika in ibland ;)

Ha det bra! /// L

2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Varrsego för hjälpen det var så lite......det blev jättefint här inne!!!
Oj vad roligt med bröllop o toastmadame WOW!! Kommer att bli superroligt, jag har själv varit värdinna på min bästa väns bröllop o det är npg bland det roigaste jag gjort!!! Lycka till!!!
Kramen/mia

ScrapAnga sa...

Hej Hopp vad fint det blev.
Och bröllop, jag håller med Mia, det är såå kul, har varit värdinna några ggr med och det är jättekul, vi syns, kramizz