söndag 18 januari 2009

HEJ ALLIHOPA! Den här dagen har varit kämpig...hade tvättat alla överdrag till sofforna och skulle få dit allt och sen städa inför tupperware partyt som skulle vara klockan två. Många sjuka och några som var tvugnen att jobba så blev vi ett litet men tappert gäng tillslut. Hade bakat semlor igår som jag bjöd på , och jag var faktiskt ganska nöjd med dom...ja jag kan faktiskt berömma mig själv nån enstaka gång...MEN det går ju ALLTID att göra saker bättre på...;) Sen fick J bestämma maten...MAX! Det kändes bra att inte behöva laga mat efter allt folk och surr hade varit här. Men vad händer när vi ska sitta i lugn och ro och äta...Jo S börjar att putta ner hela sin dricka på golvet så det skvittrade runt hela köket. Och sen...då fortsatt J med att kontra S genom att tippa ner SIN hela dricka på golvet! Då var det inte långt till tårar kan jag tala om! Så mätt blev jag,men på bra humör blev jag inte. Har inte ens energi att fortsätta med pysslingen...så det blir inte någon bild utlagt idag tyvärr. Nu ska jag få ungarna att somna för att kunna andas ut och få bort alla mina konstiga känslor som finns i mitt inre just nu ;( ha det bra där ute iallafall! /// En trött trött L

1 kommentar:

Glimmis sa...

Kära vän... *skakar huvet* du måste ta hand om dig nu.
Du vet vad jag tycker... =)

All kärlek å styrka skickar jag din väg just nu.

Kram //e