söndag 1 februari 2009

HEJ SVEJS!

Nu har jag gjort min after eight ask färdig! Den är för tillfället tom, men jag tänkte att jag skulle
hitta några andra fina godisar att lägga i...Jag har liksom snöat in på att klä in askar i papper, och sedan inte veta vad jag ska ha dom till hihi...ja ja vi ser väl vad det blir...
Metallblomman som är uppe på locket har kommit på sniskan på bilderna, den ska hänga ner fint egentligen, men nu har den blivit lite trasslig.
Jag fick inspiration igår när jag var på Lajbans att göra blomman med lite allt möjligt i och det blev bra tycker jag :)

Idag fick jag panik över att det var sol ute utan att vi skulle göra någonting, så jag bestämde att P skulle göra en brasa ute på gräsmattan så vi kunde grilla korv, och så blev det. Jag ska lägga in en bild strax från grillstunden ute i solen! Och precis när vi var ute kom våra goa "grannar" M och E förbi med en stämpel som var utlånad, så dom fick sig en korv oxå! Så roligt med främmande!!! Kul!!! Lite kallt var det men nu har jag fått lite energi faktiskt! trot eller ej hihi...
Så nu efter en hembakt semla och lite dricka känns det någålunda...!

Ha det bra i solen!
/// L















4 kommentarer:

ScrapAnga sa...

Men guud Loppan, den är ju heeelt ljuvlig. Kraftig liftvarning på blomman, jättefint med "rosett"på.
Vilket jobb du har lagt ner, oroligt, helt i min smak, kram kram

Glimmis sa...

Underbart ljuvlig liten ask... är som en present bara i sig själv.

Ser att du oxå föll för helenas "knapplålar".... hihi.

Kramiz //e

ScrapMi@ sa...

WOOOOOW vad snygg den blev helt underbar ask o ordet fick du ju till oxå den var suuuuuperfin!!!
Me like......!
Kramizzzz/Mia

Anonym sa...

Men vad roligt att få se att du blev inspirerad i lördags, Linda!
Kram,
Helena