måndag 26 januari 2009







HEJ!!!
Nu har jag gjort ett kort i en lite konstig storlek, men det var ganska roligt för det fick liksom
plast med lite större saker hihi ganska logiskt kanske...;) Får se om det blir lite mer saker på det, har inte riktigt bestämt mig...
Så på en sida står det på engelska och på den andra står det på svenska, kom på att göra det när ja gjorde hjärtanen innuti....pga att jag gjorde det upp och ner haha så nu tänker man inte på det när det är på båda sidor...fiffigt va ;)
Idag har jag varit hemma med min stora dotter J som har 40 graders feber och astma anfall emellanåt. Det är så svårt att se ens barn må dåligt, jag skulle inte tveka en sekund att byta med henne om det skulle gå!!! Hon ligger och yrar lite bara och orkar inte hålla ögonen öppna...:(
Ja så är det... det går över...
Nu ska jag gå, men ha det bra till nästa gång! Puss på er godingar, ni vet vilka ni är!!!! ;)
Kramen/// L

4 kommentarer:

Gjodan sa...

Hej!
Vad duktig u är som prova på olika konstelationer på korten :-). såå klart tycker jag alla blir fina.

Kramen

ScrapAnga sa...

Hej hopp Loppan.
Vad fina kort du har gjort, verkligen söta, fint när hon har "trasslat" in sig i bokstaven.
Läste förra inlägget, stackars, stackars du. Jag skulle ha gråtit, men hoppas det känns bättre idag, och naturligtvis är jag en av dom som tar åt mig, "fniss"
Kram kram

ScrapMi@ sa...

jättefina kort Linda roligt med lite annorlunda storlek, coolt med de stora bokstäverna Du använt.
Fina upplägg o snyggt färgmatcht!!!!
Ha det bra!
Kram/Mia

Glimmis sa...

hihihi... snygg uppställning för fotningen... =)

Jättfint kort, gillar det stora h:et och färgerna... tycker om det som det är, det behövs inget mera på.
Hoppas lilltjejen mår bättre.

Kram kram