onsdag 7 januari 2009



GOD KVÄLL!!!
Har en liten ask att visa...en ask med men min underbara dotter J som sover...!
Jag har faktiskt använt mig av tapeter...! det är väl inte syrafritt men jag var bara tvungen
att prova! Såg detta på nätet någonstans men hittar inte tillbaka dit, så jag måste bara säga att
det TYVÄRR inte riktigt var ur min fatasi...så om den som har gjort orginalet kan höra av sig så jag kan fråga om jag kan få lifta hennes idé tack fniss!...;)
Nu är det Lördagen som kommer som jag längtar till, för då får jag träffa några väldigt skickliga damer! Dom är så GOA! Ses på Lördag, då kommer jag och flarran haha!

Kramen på er alla!/// L





3 kommentarer:

ScrapAnga sa...

Gud så gulligt, och vilket fint papper du har använt.
Ser ut som om hon har sin egna lilla "ask-säng". Jättegulligt, kram kram

ScrapMi@ sa...

Men Linda vilken underbar ask o vilken cooolidé o lägga ett kort i en ask så där.......kanske nått att lifta till helgen ;-)
Det var det finaste jag sett på länge!!!
Kram/mi@

Glimmis sa...

Jag undrar om det var du som berättade om denna idé ngn gång för nu när jag ser den är det som att jag hört ngn nämna detta... och det känns som det ska vara du.
Hur som haver var den super superfin!

Du har symetrera ihop allt så fint. Kram på dig å vi ses i morgon. //e