fredag 9 januari 2009

HEEEEEJ!

Jag gick in på glimmis blogg och såg att det var utlottning på ett scrappaket hos
http://scraphorse.blogg.se/index.html så jag gick så klart dit och drog en lott oxå!
Gå in du oxå och ta en lott ur högen :) Och titta på allt fint hon hade gjort!

Idag har jag varit med min äldre dotter till vårdcentralen, för vi har varit vakna heeeeeeeeeeeela natten av hennes gråt. Hon har väldigt ont i ett öra...igen! Har för några veckor sedan ätit en hel kur medicin men det verkar som det inte biter så bra...
Så nu fick vi prova ett annat märke på medicinen och vi hoppas att det blir bra. Men när han tittade i örat på henne såg han på en gång att trumhinnan hade spruckigt! Så nu blir det inget bad på mer än sex veckor, bara duschen som gäller....
Nu sitter vi i soffan och myser och halvt om halvt sover, sen när P kommer hem ska jag åka ch jobba dom sista timmarna som är kvar på min arbetstid...det låter som att jag är girig,men det är så att extra tjejen skulle bort och kunde inte jobba till stänging!
Så är det, nu är det så...
Ha de bra!

/// L

Inga kommentarer: