lördag 27 december 2008

ÄR I SCRAPHIMLEN!!!!
P:s föräldrar kom nyss förbi på väg hem efter USA semestern med julklappar till oss hela familjen. P fick en snygg klocka, barnen fick Disney kläder och mjukdjur. Och jag...! :) Jag fick detta paketet!!! Massa småsaker till min pysselpassion!!! Det var så klart super svårt att hitta det ag hade önskat, men jag är såååå nöjd ändå! Dom berättade att dom var fem stycken sm letade saker åt mig på en heel scrapgalleria...! (det värker i hjärtat på mig att det inte var jag som var där!!! hihi)

4 kommentarer:

Glimmis sa...

Åh jag förstår värken...;) *fniss* mitt värker med. =)

Ett jättefint och användbart paket, vi kan byta mot mitt julscrappaket...hehehe. Sorry kunde inte låta bli, det var inte i samma kaliber kanske man kan säga. =)

Kram //e

ScrapMi@ sa...

Förstår att Du är lycklig över ett sånt gigantiskt paket ;-)
Åh vad fiffig förvaring till PRO Marker pennorna, överskådligt o lätt att hitta när Du sitter o målar :-)
God fortsättning!
Kram/Mia

ScrapAnga sa...

Ojojoj,det var inte ett dåligt paket du hade fått. Gud jag skulle vilja ha med, lite avis blir man, hihi.
Ha det gott Kramelikram

ScrapMi@ sa...

Åhhh vad tjusigt det var här då.....med klocka o bakgrund ;-)
Ses på lördag!!!
Kramizzzz