onsdag 20 maj 2009

TITTA VEM VI TRÄFFADE UTANFÖR VÅRT HUS FÖRRA VECKAN!!!

Jag råkade av en slump titta ut genom vårt köksfönster när ja får se Robban gå förbi, och strax efter kommer Gert gående helt ensam...jag tar med mig tjejerna och en peng var sen springer vi ut för att vänta in honom.
Han var väldigt trevlig och tyckte mycket om Örnsköldsvik. Så vi gav han en slant till samlingen och jag försökte ta ett foto med mina barn och Gert, men barnen var som förstelnade...dom tyckte inte det var en bra idé att måste stå bredvid en gubbe med skägg!! haha så det blev bara en bild på honom i egnen hög person ;)

Men vi önskade dm lycka till på färden, och sa adjö.
Men det var ju lite roligt att dom gick förbi hemma liksom. Det får bli en historia för barnen när dom blir stora :)

2 kommentarer:

ScrapAnga sa...

Hahaha, ja det var väl kul att en gammal gubbe kom gående, synd att inte den andra stannade med.
Vad du var mosk som gick ut, kram kram // Anga

HelenaN sa...

Men vad kul! Tänk att du tittade ut just då!