tisdag 19 maj 2009

GOD KVÄLL!
Jag har fått en KAOS award av scrapmi@ !!!!! Tack så jättemycket för detta fina kort!
Det är huuuur roligt som helst att få något så fint i brevlådan en helt vanlig dag!
Så nu kan ni läsa mer längre ner vad KAOS betyder. Jag tycker förkortningen passar vääldigt bra in på mig personligen..hihi ;)

KAOS= (tagit från Yoli´s blogg)"KAOS(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)En levande logga som sänds till någon man uppskattar.Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.


Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.

Å på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.


Varje KAOS-award innehåller:

Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje

Skaparens eget namn

Storlek: 10x15cm

Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.

I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.Kanske skiva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.

"Nu är det ju min tur att skicka vidare 3 st KAOS-awarder...

Och den första jag tänkte på var ju Gjodan, och sen ska jag fundera ut två till i morgon...!
Puss på er alla vänner! Och god natt!
/// L

2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Åhhh så roligt att Du uppskattade den =)

Kram!!

ScrapAnga sa...

Grattis, Grattis till dig med.
Hihi, jag såg att det var nytt på min sida och tänkte, vad har Loppan gjort, det var liksom inte du, men NU FÖRSTÅR JAG.

Och då förstår jag också varför det inte var du, haha, för det är HON.

PS.
Vilken fin header du har gjort, jättefint med alla altrade saker, kram kram //Anga