torsdag 13 augusti 2009

HEJSAN ALLIHOPA!
Det var ett bra tag sedan det kom in några nyheter på den här bloggen må jag säga haha!
Men jag skyller på att det har varit semester och vi har varit bort rest ett x antal veckor både hit och dit. Men när jag kom hem så gjorde jag denna runda ask till mina svärföräldrar för att dom hade vaktat vårat hus under tiden som vi var borta. Jag hann inte få med godisarna på fotona, för dom blev köpta när vi for för att ge bort denna ask, men jag kan säga att det blev uppskattat...! Det är det som är värt mest när man pysslar en sån här gång; att det är en person som man kan göra lite gladare och uppskattningen man får!!!
Jag gjorde en ask till mina föräldrar oxå för husvaktningen, men jag hittar inte fotot på den för tillfället...den kanske kommer senare vem vet...
Nu ska jag fortsätta pyssla!

GOD KVÄLL PÅ ER ALLA GODINGAR!







6 kommentarer:

HelenaN sa...

Men vilken ljuvlig liten ask, Linda! Förstår att de blev glada, vem skulle inte bli det...?!
Kram,
Helena

Annica H sa...

Åh vilken fin ask! Håller med Helena, vem skulle inte bli glad över den!?!
Välkommen tillbaka till bloggandet! :)

//Annica H

Malin sa...

Men va fina saker du gjort Linda ! Underbart ! Nu tänker jag länka till din blogg från min. :0)

Kram Malin E

ScrapMi@ sa...

Åhhhh vilken ljuvlig ask helt underbar....förstår att domblev glada för vem skulle inte bli det =).........det är bara att säga till nästa gång Ni reser bort passar jag gärna ett hus ;-)

Kram//Mia

ScrapAnga sa...

Hahaha, ja nu var Mia snabbt framme. Men jag håller med, den var jättefin, jag tycker också att det är fint med mycket blommor, nej nu måste jag med säta fart på scrappandet, hej hopp,,kram kram

Mathilde sa...

Åååh vilken söt ask! Helt underbar :)
Kram