tisdag 5 maj 2009

Ett kort till... :)

Nu har jag gjort ett kort till, mest för att testa en ny vikning...ny för MIG iallafall...
sen är det ju som det är när man inte har en kamera som är av den bästa kvallan. Så jag såg nu att det blev mörkt. sorry för det;)
Jag har målat motivet med min nya underbara pennor (som jag inte kunde motstå som vissa ;)
Sen har jag gjort som en liten "låda" som hon står i, och klädde kanten med självhäftande pappersband för att dölja lite 3dkuddar och dyl...
Det är ju alltid roligt att prova nya saker, och nu har jag det. Nu är det bara att ta tag i något nytt så händerna och huvudet får sig en ny utmaning!

Pöss på er alla !





5 kommentarer:

Glimmis sa...

ååååh... så fint! Kortet är underbart och rolig ide med en "låda" för att få lite djup i det hela. Jag säger det igen... du liksom bara får ihop det, en sån grej skulle ta mig flera dar att knåpa ihop... *avis*

Kram på dig//erica

Glimmis sa...

hm... glömde. Nya headern blev kanonfin.

xoxo //e

ScrapMi@ sa...

Superfint kort, gillar vikningen o blommdekorationen var urläcker.....blev nyfiken så jag kikar in ändå....får se det live i kväll =)

Kram//Mia

HelenaN sa...

Himmel så fint kort! Vissa (dvs jag bl a) hade väldigt svårt att motstå dessa fina pennor. Speciellt när jag ser hur duktiga du o Erica är :)
//Helena

ScrapAnga sa...

Men du, det var ett tag sen, vad du har lagt in mycket nytt.
Superfint kort, härligt med djupet.


Hare´// Anga