onsdag 11 februari 2009


HEJ ALLIHOPA!
Idag fick jag en trevlig överraskning av en mycket fin människa!
Ett superfint scrapkit med nya hÄnglar och magnolia stämplade motiv med mycket annat smått och gott!!!! Tack så mycket Mia!
"om du var en blomma och jag en ko, skulle jag äta upp dig
för du är så go" hihi :)
Så jag har varit glad hela dagen!....
Den här tiden på dygnet måste vara den bästa just nu. När barnen sover och det är fotboll på
dumburken...för då får jag sitta i min vrå utan att få skuldkänslor eller känna stress. För P tycker så klart det är roligt att se fotbollen och då kan jag sitta här Me like! MMMM...:)
Så nu ska jag fortsätta pyssla en stund innan Jon Blund kommer med sitt sovstoft.
God natt mina vänner!
/// L




2 kommentarer:

Glimmis sa...

Vilket underbart litet (el stort tyckte jag i mängd men litet i format) paket du fick, tror jag att du blev glad.

Härligt med underbara vänner!
Kram //e

ScrapMi@ sa...

Tack för hjälpen med nageln igår =)
Roligt att Du uppskattade det lilla scrapkitet!!
Kram/Mia