söndag 22 februari 2009




HEJ HOPP!


Länge sedan nu igen...men det har mest varit att jobba städa laga mat och sedan gå och lägga sig.. men det är jag nog inte ensam om att tycka skulle jag tro...?;)


På Lördagen jobbade jag, och sedan fort iväg till pyssel dagen på Änget skolan där High Coast scrap hade ordnat myspys hela dagen lång...! Det blev ganska mycket snurr och lite mindre pyssel för min del, men jag hann med att göra två kort ialfal! Så det med Edwin ska min mamma ge bort till en 50 åring så jag ska nog skriva grattis eller dyl på det oxå...

Sen det andra gjorde jag bara för skoj skull...hm...skoj är det väl hela tiden ju men ni fattar...hihi :)


Nu ska jag roa min stora dotter som gärna vill klippa sin sminkdocka...så vi ska nog hitta på något annat att göra haha!

Ha det gott alla vänner! Kram på er!


/// L

3 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Jättefina kort Linda, Du är otroligt duktig att använda flera stämpelmotiv o maska i hop stämplar....o få en cool 3D effekt Du är superduktig =)
Tilda med fåret var såååå fin!!!

Ha det gottt!!!
Kram//Mia

Glimmis sa...

Åh... jättefina kort, vad söt hon var tilda med lammungen.

Gillade de söta blommorna i nederkant oxå.

Tusen kramar till dig från mig //e

ScrapAnga sa...

Hallå hallå, vilka fina kort du har gjort. Härligt "loj" Edwin var där han "hänger" i soffan, hihi.
Vad fint det var att klippa isär staden, det har jag inte tänkt på. Helt klart en idé som jag kommar att "lifta" från dig, ha det gott, kramen

//Anga