tisdag 10 februari 2009




Utmanad
Jag har blivit utmanad av Scrapmi@ !!! Detta ska bli spännande hihi...




1.Gå in i mappen Mina bilder på din dator.


2.Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet.


3.Visa den bilden i din blogg och skriv något om den.


4. Invitera sex stycken nya att vara med på utmaningen.


Länka till dem och låt de veta att de är utmanade.


*Det här är ju inget kort, blev lite besviken faktiskt...men jag såg den här dikten för någn dag sedan på nätet, och tyckte nog att jag ville ha kvar den...jag vet inte hur jag ska ta in den ännu
men jag ska läsa den ofta så får vi se vad jag tycker om den om ett tag...Jag är ju väääldigt duktig på att oroa mig, därav min mage, knopp och själ...;(
Men nu ska jag utmana fler och det kan ju bli lite svårt...känner inte så många bloggare ännu men vi tar det som det är för tillfället!
Tack Mia för utmaningen...;)
///L

Inga kommentarer: