torsdag 11 december 2008



GOD MORGON!

Nu ska jag snart kliva på bussen och åka på mitt jobb. Mycket är det att göra där nu när det snart är jul...snart kommer alla att komma på att dom ska shoppa dom sista julsakerna!Jag måste bara lägga in det senaste kortet jag gjort, men det blir så dåliga bilder nu för tiden...önskar mig en systemkamerna verkligen!!!! Men jag provade att göra med snurrad ståltråd som hänger från blomman med små pärlor på men det syns knappast på denna bild...

Nä hoppa på bussen nu....

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Glimmis sa...

Åhh.. vilket fint kort. Gillade mest texten och godjulandet runt stämpelbilden... Superfint.

Kram //e

ScrapMi@ sa...

Superfint kort, gillade oxå att du skrivit runt motivet och som jag sa till dej....de utstansade bladen eller vad jag ska kalla det ;-)
Hoppas Du känner dej lite bättre!!!
Kram/Mia