lördag 27 december 2008



HELLO!!

Jag har så tråkigt idag, och samtidigt har jag ingen ork att ta mig för att göra något...suck ;(

Men en sak gjorde jag förut idag. En promarker-penne-förvaring! Jag såg idén på nätet igår så jag var bara tvugnen att prova!!! Och det gick superbra med en diskhandduk som jag inte använt dåra ;) Jag tyckte det var rätt så fiffigt! Men jag ska nog göra en till för det kommer väl att bli fler än dessa kan jag tänka mig! hihi

Nu vakar min dotter S som har sovit i vagnen i två timmar...ska springa och ta in henne!
Höres sen alla vänner!

2 kommentarer:

Glimmis sa...

Kanonfint!
Ja visst är det en bra ide, har oxå sett dem men inte kommit mig för och nu skulle väl rullen bli gigantisk vid det hära laget, törs inte räkna ihop... ;) *fniss* å ändå finns det fler färger man vill ha... *skakar huvet*

Kram på dig och God fortsättning //e

ScrapAnga sa...

Ja, det är nåt liknande jag har tänkt göra, har en sån men för bestick, men man viker över ett lock, ser inte om du har det på din, ett problem, hmmm, jag har ingen symaskin, hihi
Jättefin, och fint tyg