söndag 30 augusti 2009

GOD EFTERMIDDAG!

Jag har väntat ungefär en timme på min dator för att få in lite bilder hit till bloggen, tror inte det finns någon trögare apparat i Sverige...grrr
Så det är lite därför jag drar mig för att uppdatera, så ha förståeles !! ;)
Detta album gjorde jag till en brud som gifte sig den 22 augusti, så vi från möhippegänget gan henne det i present. Det blev faktiskt väldigt uppskattat, och det är ju det som är belöningen eller hur?! :)
Det är en typisk söndag idag, man går och snurrar och funderar om man ska ta i tu med något, men det blir tillslut ingenting. P och Julia for till Sidensjö på fotboll och Saga sover(hon skrattade i sömn nyss :) och jag sitter och scrappar...när jag tänker efter så är det kanske en rätt så bra söndag...hihi
Det kommer in mera bilder senare, ska bara samla kraft att trillskas med datorn:)
Ha en bra slapparsöndag, eller vad ni gör!

KRAMEN///L

















1 kommentar:

ScrapMi@ sa...

Blir alltid lika glad när Du uppdaterar bloggen.

Dina alster har en viss härlig toutch som jag diggar =)

Förstår att det blev uppskattat för det var jättefint o en krona o allt....kan liksom inte bli mer passande!!!!

Superfint o läckert!!!

Kram//Mia