lördag 8 november 2008



Kväll igen!

Jag har jobbat idag, en kort arbetsdag mellan 11-15 men man är ändå trött som om man har jobbat en hel dag... Sen fick vi främmande av Maria o barnen, och det är alltid roligt för dom är som solstrålar :) Imorgon är det julpyssel med scrapföreningen!!! Jippie! Vi vet inte hur dagen är upplagd med mat och så, så det blir spännande. Hoppas man hinner göra lite jul saker för jag har bokat ett bort på en julmarknad den 30 november i Bbyn...ska bli intressant... ;)

Jag är bara tvugnen att lägga in den här bilden på mina små haloween( stavas det verkligen så? Strunt samma) häxor! Dom är så sööööta där dom sitter i hallen o väntar på sina häxkompisar som skulle komma o spöka med dom...hihi

Nu ska jag slappa lite innan jag packar ner lite prylar inför morgon dagen. Vi ses alla pysselgummor!

God kväll!

3 kommentarer:

Glimmis sa...

Åhhh! Ni har så fina barn.
Jag förstår att detta kort blir ett framtida scrapobjekt?!

Vi ses i morgon. Kram //e

ScrapMi@ sa...

Söta tjejer!
Mycket fint Du har här att inspireras av!!!
Tack för idag :-)
Kramiz
Ps: om vi inte ses innan så önskar jag Er en härlig weekend i Stockholm.

Glimmis sa...

Hej hopp. Jag har utmanat dig, kika in i min blogg.

kram //e