tisdag 4 november 2008

Idag är det lugnt och skönt för mina älskade barn är på förskolan en stund så mamman får rå om sig själv ett slag...;) Har varit hos frissan och blivit fin i håret, och dom provade en ny nyans på mitt blonda hår. Det blev ett mycket snyggt resultat där frisören blev mycket nöjd, och det är ju roligt att dom verkligen sa till varandra att det blev en bra färg...hihi
Jaja nog om det. Jag har hunnit pyssla lite idag oxå! Vilken lyx egentligen...?!
Jag funderar lite på om jag skulle vara med på julmarknaden och sälja mina kort,men jag är rädd för att det kanske bara blir stress av det hela och då blir det ju inte ett dugg roligt istället.
Vi får se hur jag gör... Ska snart hämta mina kära små tokisar!

2 kommentarer:

Glimmis sa...

Jösses bruden! Jag gillar skarpt kortet... Liftvarning! =) Superfint!

Muk //e

Anonym sa...

Gud vad fint kort, kram