onsdag 12 november 2008

HEEEEEEEEJ!

Jag har blivit utmanad av http://glimmis.blogspot.com
Och ska skriva 7 saker om mig själv...:)

Regler som följer....Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.7 saker om mig:


1.Städtokig, blir aldrig nöjd...
2.Diskmaskinshatare
3.Dåligt minne
4.Familjekär
5.Scrapgalen
6.Slösa
7.Känslig (fast det kanske inte märks)

Ja det var det det...men nu är det värsta att jag måste utmana någon...
Jag är så pass ny i blogvärlden så jag vet inte vem jag ska ta...undra om någon vill
ta på sig det självmant?! ;)

Nu ska jag lägga mina underbara gummor som är suuupertrötta! Fast mycket snälla för omväxlings skull, men det är för dom tycker det är konstigt att jag är själv hemma utan P...
det är inte så vanligt måste jag erkänna...
Jag ska försöka hinna lägga in några askar jag har gjort, så vi ser väl hur länge barnen är vaken...jag kanske somnar före hihi

God natt alla vänner!

Inga kommentarer: