måndag 19 april 2010

GOD FÖRMIDDAG!
Ligger hemma och har ryggskott, och den smärtan jag har skulle jag inte vilja att någon människa ska behöva känna...urk :(
Men några bilder klarar jag av att lägga in mellan promenaderna genom huset...:)
Jag fick en beställning på halsband till tre tjejer, men var så ivirig att jag stängde in dom i burkarna innan jag kom på att jag skulle fota dom hahaha, men burkarna kan jag visa. det är små majsburkar som jag har öppnat i botten istället så den "roliga" öppningnen får vara hel! Så när man öppnar är det ett personligt namnsmycke innuti!!!! Så om jag är först med idén så har jag patent på den hihi ;)
Ha en bra måndag, så kommer det mer bilder senare idag!

/// L





1 kommentar:

Glimmis sa...

Vilken underbart bra ide, Linda! den kanske jag liftar någon gång. =)

Kram kram