tisdag 31 mars 2009


HALLÅ I DEN SOLIGA MEN BLÅSIGA VÄDRET!


Jag har gjort två små ryggsäckar i papper, men jag har tyvärr ingen aning om vart jag kan ha

lämnat kameran i lördag ;) Hoppas det är någon som hittar den...

Så jag kan inte lägga in bilderna på dom alstren ännu.

det jag KAN göra är att berätta att jag har fått ett award av scrapmi@

TACK SÅ MYCKET!!!!!
Dom jag vill skicka den här awarden vidare till är
Varsågoda ni är värda en award för era sidor!
Kramen /// L





















3 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Varsse´go Du är värd alla awarder for dina underbara alster =)

Hmmmm kameran borta sedan i lördags.... fniss det blev en ordentlig fest då iallafall ;-)

Kram//Mia

Smurfmamman sa...

Hej hej, Tack snälla du!!! och tack för det fina du skrivit i min blogg!! De där muffinsen är så farligt goda och bombaderade med kalorier :D
Kram

ScrapAnga sa...

Men attans också, jag som är sååå sugen på att se en ryggsäck ; )
Kramkram