torsdag 30 oktober 2008

Go' kvällers!
Äntligen får jag sätta mig ner i soffan och lägga upp fötterna med datorn i knät...!
Jag och P har varit med vår äldsta dotter till Sundsvalls sjukhus idag. Hon har gjort en njurundersökning, men kontrastmedel isprutat i ett blodkärl i armen. Hon var såååå duktig och tyckte inte det gjorde det minsta ont! Så vi skulle vänta exakt tre timmar från det att hon fick kontrastet till själva undersökningen, så då for vi och åt hamburgare, shoppa lite pyssel saker. Och självklart; Läppglans till henne, Moa och Ida! Det var det viktigaste på heeeela dagen. Så mitt i alltihopa glömde vi att köpa en sak till lillsyrran...tur att hon är så liten att hon inte förstår.
S fick vara på förskolan och sedan for Maria ch hämtade henne, gjorde middag till oss tills vi kom hem så vi fick bara sätta oss och äta när vi kom hem Hon är verkligen en underbar människa, om du M läser så säger vi bara; Puss på dig, vi tycker väldigt mycket om dig! :)

Det här kortet gjorde jag till min mormor på hennes födelsedag den 27:e oktober. Vi fick god mat med hela släkten samlad...Gjorde en tändsticksask oxå, hoppas jag får in den hit snart oxå.

Nu ska jag snart gå och sova för att ladda om batterierna till i morgon när jag ska o jobba!!!
Det är roligt att jobba just nu!

GOD NATT ALLA VÄNNER!

Inga kommentarer: